Nuff

Twój Koszyk 0 0

Twój koszyk jest pusty

Pomoc

Strona główna Pomoc

ZAMÓWIENIA

1. Jak złożyć u nas zamówienie?

Wybierz z kategorii po lewej stronie dział który Cię interesuje, lub użyj opcji Szukaj, porównuj produkty, wybierz wedle życzenia. Następnie dodaj wybrane produkty do koszyka lub schowka.

Kiedy chcesz dokonać zakupu i masz już w koszyku lub schowku wszystkie przedmioty, które Cię interesują w danym momencie, kliknij przycisk "Do kasy" lub "Twój koszyk" i wybierz opcję dostawy i płatności a następnie kliknij przycisk "Idź do kasy".

a. Zakupy z zarejestrowanym kontem

Jeżeli masz konto w naszym sklepie i wybrałeś już produkty, w następnym kroku wypełnij login, hasło i zaloguj się. W tym momencie powinieneś widzieć Twój koszyk, kliknij "Potwierdzam zakup". I to tyle, gotowe.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od automatyczną odpowiedź mailem, potwierdzającą przyjęte zamówienie.

b. Zakupy bez rejestracji

Nie musisz się rejestrować w naszym sklepie by kupić interesujący Cię produkt. Niemniej, pamiętaj, że bez rejestracji nie masz wglądu w historię dokonanych zakupów, nie masz możliwości korzystania ze schowka. Ponadto zamówienia bez rejestracji wysyłane są tylko po przedpłacie kwoty na konto sklepu.

Kiedy wybrałeś już produkty, kliknąłeś przycisk "Idź do kasy", musisz tylko wypełnić formularz wysyłkowy, jaki znajduje się po prawej stronie, następnie powinieneś potwierdzić "Potwierdzam zakup". I to tyle, gotowe.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od sklepu automatyczną odpowiedź mailem, potwierdzającą przyjęte zamówienie.

2.  Paragony, FVAT

Do zamówienia zawsze dołączany jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.

FAQ - CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jakie formy płatności oferuje Wasz sklep?

Honorujemy zarówno wpłaty dokonywane bezpośrednio na konto bankowe, jak i usługi płatnością kartą w systemie Przelewy24. Oferujemy również przesyłki pobraniowe (płatne przy odbiorze do rąk kuriera.

2. Jakie formy przesyłek oferuje sklep?

Paczki nadajemy Pocztą Polską, poprzez Pazkomaty, oraz firmami kurierskimi.

3. Co się stanie z moim zamówieniem jeśli zapomnę zrobić przelew?

Jeżeli nie opłaciłeś przesyłki przez 14 dni od daty transakcji, Twoje zamówienie zostanie anulowane.

4. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak, wysyłamy paczki za granicę.

5. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową swoich produktów?

Tak, sprzedajemy również hurtowo.

6. Czy wystawiacie Fakturę VAT?

Tak, jesteśmy legalnie działającą firmą, wystawiamy faktury. Wcześniej jednak prosimy o poinformowanie w e-mailu o potrzebie uzyskania F-VAT.

7. Jaki jest okres oczekiwania na przesyłkę?

Wysyłki realizowane są 5 razy w tygodniu (poza świętami i weekendem). Najczęściej całość trwa do 7 dni roboczych.

8. Minął tydzień i jeszcze nie mam paczki, dlaczego?

Jeśli było to zamówienie z przedpłatą na konto, być może zapomniałeś zrobić przelew za zakupy? Kwota pojawia się najczęściej maksymalnie do 2 dni w przypadku wpłaty poprzez bank i punkty wpłat i do 4 dni poprzez wpłaty na Poczcie Polskiej.

Jeśli wszystko zrobiłeś jak należy KONIECZNIE skontaktuj się z nami.

9. Ile kosztuje wysyłka?

Opłaty za pakowanie i wysyłkę na terenie Polski:

  • Paczkomaty 9 pln - Przelew - wpłata na konto bankowe, lub za pośrednictwem Paypal, Przelewy24
  • Poczta Polska 11 pln - Przelew - wpłata na konto bankowe, lub za pośrednictwem Paypal, Przelewy24
  • Poczta Polska 18 pln -Za pobraniem (płatne przy odbiorze, do rąk doręczyciela)
  • 16 pln - Kurier - Przelew - wpłata na konto bankowe, lub za pośrednictwem Paypal, Przelewy24

10. Jak zapłacić jeśli wybrałem opcję przelew?

To bardzo proste. Jest kilka sposobów wpłaty kwoty na konto. Oto przykłady:

  1. Wpłata bezpośrednio w banku przy okienku na nasze konto w mBank
  2. Przelew internetowy poprzez Twoje bankowe konto online
  3. Na poczcie przy okienku
  4. W instytucjach zajmujących się wpłatami
  5. Płatność kartą poprzez serwis bezpiecznych płatności: Przelewy24, Paypal

11. Zamówiłem, ale chcę dokonać zmian

Skontaktuj się z nami, jeśli Twoje zamówienie niezostało zrealizowane dokonamy w nim zmiany.

12. Czy poinformujecie mnie o wysyłce mojego zamówienia?

Oczywiście. Informujemy klientów mailowo o nadaniu paczki. Jeśli potwierdzenia nie otrzymałeś warto sprawdzić, czy nasz email nie trafił do katalogu SPAM Twojej skrzynki.